[RB@Blog_Title]

الله - عارفانه صفری


عجب متن قشنگی


گفتم خدایا چگونه آغاز کنم؟؟؟

گفت به نام من

گفتم خدایا چگونه آرام گیرم؟؟؟

گفت به یاد من

گفتم خدایا خیلی تنهایم؟؟؟

گفت تنها تر از من؟

گفتم خدایا هیچ کسی کنارم نمانده؟؟؟

گفت به جز من

گفتم خدایا از بعضی ها دلگیرم

گفت حتی از من؟

گفتم خدایا قلبم خالیست

گفت پرکن از عشق من

گفتم دست نیاز دارم

گفت بگیر دست من

گفتم با این همه مشکل چه کنم؟؟؟

گفت توکل کن به من

گفتم احساس میکنم خیلی ازت دورم

گفت نه،نزدیکترین به تو، من

گفتم برای ارزوهایم چه کنم؟؟؟

گفت تلاش و به امید من


گفتم خدایا چرا اینقدر میگویی من؟؟؟

گفت چون من از تو هستم و تو از من....

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی