[RB@Blog_Title]

حادثه قطار تبریز - مشهد


حادثه قطار مسافربری تبریز -مشهد


حادثه قطار تبریز - مشهد


آذربایجان تسلیت



😔 من نه تبریزی هستم ' نه مشهدی. 


اما بغض کردم / می گن تا الان ۴۰ نفر فوت شدن - بالاخره انسان هستند . ایرانی هستند 


من احساس می کنم خانواده خودم بودند - اگه خانواده خودمون بودند توی اون قطار چه حالی می شدین ؟ 😔 منم دقیقا همون حال رو دارم 


😔 ولی جز کلمه خدا رحمتشون کنه چیزی دیگه بلد نیستم و نمی تونم انجام بدم و بگم.


⚫️ تسلیت واژه کوچیکی است در برابر این غم عظیم ⚫️


از طرف : #مدیران_کانال_و_وبلاگ_عارفانه⚫️

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی